Home > Kampvuren > Kookstudio de Hooiberg

Kookworkshops op een unieke plek in Brabant·

Kookworkshops op een unieke plek in Brabant·

Kookworkshops op een unieke plek in Brabant·

Kookworkshops op een unieke plek in Brabant·

Kookworkshops op een unieke plek in Brabant·

Kookworkshops op een unieke plek in Brabant·

Kookworkshops op een unieke plek in Brabant·

Kookworkshops op een unieke plek in Brabant·

Branding, website en promotie voor Kookstudio de Hooiberg

Klant

Kookstudio de Hooiberg

Samenwerking sinds

2020

Klantbeoordeling

5/5 ⭐

via Google

Dit heb ik gedaan voor Kookstudio de Hooiberg

  • Branding
  • Ontwikkeling logo
  • Realisatie website
  • Ontwerpen drukwerk

Bij Kookstudio de Hooiberg ga je onder leiding van chef Johnny Moreno Ruiz terug naar de basis. Van Farm to Plate.

Een strak merk neerzetten die uitnodigt om te komen koken

De uitdaging van Johnny was om vanuit een leeg pand een sfeervolle ruimte te creëren waar hobbykoks en groepen een prachtige avond uit konden beleven. Voor de visuele oplossingen ben ik ingeschakeld. Over het logo, al in het voortraject van het opzetten van het bedrijf gerealiseerd, briefde Johnny dit:

“Het moet een herkenbaar logo worden. De hooiberg is een bepalend kenmerk van het bedrijf en mag terugkomen. Daarnaast moet het uitnodigen om te komen eten en duidelijk maken dat er met kakelverse producten gekookt wordt.”

De kookstudio ligt in het Brabantse Zeeland (yep, ik hoor je denken 😉) tegen landbouwgrond aan.

Logovoorstel 1 - Strak met centraal 1 groente

In eerste instantie wilde Johnny graag 1 groente centraal stellen in het logo: de asperge. Dit concept sluit daar feilloos bij aan.

Het logo heeft de vorm van de hooiberg en laat de asperges eruit knallen.

Logovoorstel 2 - Minder strak, meer groenten

Voorstel 2 kenmerkt zich als minder strak, door de gerafelde randjes. Daarnaast is de focus nu naar een aantal groenten gegaan in plaats van 1 specifieke.

Logovoorstel 3 - Terug naar strak met meer groenten

Voorstel 3 ging weer terug naar voorstel 1. De nok van de hooiberg is groter gemaakt, er zijn meer groenten geplaatst en het concept ‘Farm to Plate’ heeft meer body gekregen door en symbolisch een vork van te maken.

Dit is het definitieve logo.

Ik ben ontzettend tevreden over de diensten van Brandhoudt. Ze hebben mijn website, flyers, logo’s en promotiemateriaal tot in de puntjes verzorgd. Jurriën neemt echt de tijd voor je en gaat door tot alles precies naar wens is. Hij is zeer professioneel en deskundig. Ik kan Brandhoudt en Jurriën ten zeerste aanbevelen!

Johnny Moreno over de samenwerking met BrandhoudtKookstudio de Hooiberg

De website is sfeervol, modern en persoonlijk

Je gaat aan de slag met een chef, dus Johnny wordt veel getoond

De website is een weerspiegeling van de beleving die je bij de kookstudio opdoet. Je gaat daar onder leiding van Johnny en zijn collega’s zelf koken, om vervolgens met je gezelschap van de door jullie gekookte gerechten te genieten.

Door fotografie groot toe te passen over de website, brengen we die sfeer online al naar je toe. Daarnaast maak je ook kennis met Johnny, zo wekken we vertrouwen op bij de bezoeker.

En natuurlijk laten we mooie gerechten zien, die je zou kunnen maken.

Is jouw bedrijf ook toe aan Brandhoudt?

Laten we kennis maken tijdens een vragen(v)uurtje.

Nog niet overtuigd? Bekijk hieronder nog een project