Website laten maken in Arnhem

Ben je op zoek naar een partij uit Arnhem voor de (nieuwe) website van jouw bedrijf? Je hebt het juiste zoekresultaat aangeklikt. Brandhoudt helpt jou naar online succes. Lees snel verder hoe we dat samen aan gaan pakken!

Ik neem je graag bij de hand op weg naar een succesvolle website

Bij een (nieuwe) website realiseren komt heel wat kijken. Je zult er waarschijnlijk weinig kaas van hebben gegeten en met je handen in het haar zitten over waar te beginnen. Jouw eigen business ken je als de beste, maar de online wereld en het vermarkten van je producten vind je nog lastig. Gelukkig zijn er mensen zoals ik die je er graag bij helpen, op weg naar online succes.

Stap voor stap, op weg naar online succes. Maar hoe dan?

Ik leg je graag uit wat mijn kijk is op het realisatietraject van een nieuwe website. Ik geloof er namelijk in dat een website nooit af is. Een website zou een continu onderdeel van je marketing moeten zijn. Een hub waar alles samenkomt. Een hub die je steeds groter en groter maakt. Een hub die jouw potentiële klanten helpt op weg naar een oplossing. Kennis delen en overtuigende content delen.

Stap 1: Digitale strategie

Klinkt mooi allemaal. Maar hoe je dit aanpakt? Ik help je er graag bij. Met een duidelijke digitale strategie brengen we in kaart wie jouw ideale klant is, hoe we deze moeten aanspreken en hoe deze bereikt kan worden. Doordat we dit inzichtelijk maken, hebben we altijd een document waar we op terug kunnen vallen. Ook stellen we een buyer persona op: de vertaling van jouw ideale klant. Bij elke beslissing die vervolgens gemaakt wordt kunnen we ons dingen afvragen als: “Zou fictieve klantnaam dit ook gebruiken?” of “Is dit waardevol voor fictieve klantnaam?”.

We kruipen in de huid van deze ideale klant en gaan samen in zijn belevingswereld belangrijke vragen beantwoorden. Op deze manier creëren we echt waarde met jouw nieuwe website.

In de strategiefase maken we een menustructuur van de eerste opleverfase en maken we een plan voor de content uitbreidingen, die in de maanden na oplevering worden opgepakt.

Stap 2: Basis website

Aan de hand van de menustructuur die in de strategiefase gemaakt is, ga ik aan de slag met een ontwerp voor de basis website. In overeenstemming ontwerp ik een aantal pagina’s en krijg je een beeld van hoe de website uiteindelijk eruit gaat zien. Wat betreft content zijn er twee opties. Indien je al een website hebt, neem ik de content over van je huidige site en schaaf ik deze bij waar nodig. Indien je nog geen website hebt, kan ik alle basis content voor je realiseren of je levert deze zelf aan.

Als de ontwerpen goedgekeurd zijn kan ik bezig met de technische realisatie van de website. Een website maak ik altijd in WordPress. WordPress is een CMS (Content Management Systeem) waar meer dan 30% van alle websites wereldwijd op draaien. Tijdens de technische realisatie kun jij even ontspannen. Gemiddeld gaat er zo’n 2 tot 4 weken overheen. Als de technische realisatie voltooid is, plaats ik de aangeleverde/gecreëerde content en word de website getest op verschillende toestellen. Ook vraag ik je om zelf even goed te testen en eventueel wat bestaande klanten te benaderen om de nieuwe website ook te testen.

Wanneer de testresultaten verwerkt zijn en alles in orde is, wordt de website online gezet. We wachten nog een week met een aankondiging om eventuele fouten die er toch nog tussendoor zijn geslopen te corrigeren. Daarna is het tijd om jouw nieuwe basis website aan de wereld te laten zien!

Stap 3: Doorontwikkelen

Stap 3 is een stap die traditioneel vaak vergeten wordt. Een website staat live en er wordt misschien sporadisch eens een nieuwsbericht geplaatst en een nieuw product of nieuwe dienst toegevoegd. Anno 2020 is dit niet de manier waarop je nieuwe klanten gaat bereiken en gaat interesseren, als ze al bij toeval je website vinden.

In stap 1 hebben we samen een strategie ontwikkeld en daarin ook plannen voor de toekomst gemaakt. De toekomst is nu. We geven de website een maand of twee de tijd om goed geïndexeerd te worden door de belangrijkste zoekmachines en kijken naar analytische gegevens om te kijken wat het meeste aandacht nodig heeft. Dit kunnen verbeteringen van de gebruiksvriendelijkheid zijn, maar ook kunnen we kijken naar zoekgedrag van jouw bezoeker en daaraan nieuwe content verbinden.

Continu verbeteren van jouw website is wat ook jou online succes kan gaan brengen. Ik help je er graag naar toe en kan niet wachten om samen aan de slag te gaan!

Overtuigd? Laten we kennismaken

Klanten over mij

Fijne communicatie met Jurriën. Bij vragen staat hij altijd voor je klaar en pakt dit direct en goed op. Mooie site afgeleverd, helemaal in de stijl van nu. Kortom, een aanrader voor ieder bedrijf die een nieuwe/frisse site nodig heeft.

5/5 sterren

Jesse VremanMoscreaties.nl

Jurriën heeft een super gave en strakke website gemaakt voor ons. De samenwerking verliep soepel en vlot. Feedback werd direct begrepen en snel verwerkt, met als eindresultaat iets waar we enorm trots op zijn!

5/5 sterren

Daan HettingaHetProductiehuis.nl

 

 

Nog niet overtuigd? Goed, laat ik wat over Brandhoudt en mijn filosofie vertellen

Ik vergelijk je bedrijf met een kampvuur. Een kampvuur wordt alleen aangehouden door er op de juiste momenten brandhout op te gooien. Niet te veel, maar ook niet te weinig. Gedoseerd het kampvuur laten groeien. Want je moet de groei van je kampvuur immers wel kunnen behappen.

Daarnaast betekent ‘Brand’ in het Engels merk en houdt staat voor het feit dat je van je merk houdt als ik voor je werk. Want als jij dat niet doet, hoe verwacht je dan dat ik met passie voor jouw bedrijf kan werken? Juist, dat gaat nogal een lastig verhaal worden!

Wie zit er achter Brandhoudt? Ik stel mezelf graag even voor. Mijn naam is Jurriën Sprenkeler en ik ben een 26-jarige ontwerper. Vanuit Arnhem realiseer ik websites, huisstijlen, ontwerp ik drukwerk en help ik je bij een digitale strategie. Dit doe ik nu al 5 jaar voor verschillende klanten, van ZZP’ers tot grote internationals. Ik heb een groot empatisch vermogen en kan mijzelf goed inleven in de belevingswereld van jouw klant. Ik ga graag de uitdaging samen met je aan en ben benieuwd naar jouw verhaal. Laten we kennismaken!

Laten we kennismaken.
Ik vertel je graag hoe ik
jouw bedrijf kan helpen!

Foto credits header: Bart Ros